Панорама

У Чернігові презентували проморолик міста. Про це повідомляє  офіційний сайт муніципалітету.

Цільова аудиторія відео – молодь у віці від 20 до 35 років.

Знятися у ролику запросили жителів Чернігова. Тож відео відзняте без жодного професійного актора.

Формат ролика – динамічна зйомка з головним акцентом на людей та емоції, які дарує їм Чернігів – це комфортність та безпечність. Також показана інфраструктура міста, його парки, пляж та історичні пам’ятки. Тобто людина, яка приїжджає до Чернігова бачитиме, де вона може провести, наприклад, свій вікенд.

Музику до відео написав Олександр Черепанов. На його думку, Чернігів – молодіжне місто з духом джазу та хіп-хопу, а також стародавніми традиціями. Тож композитор використав оригінальні семпли з пісні «Тріо Мареничі» та обрядової пісні «Вбирання молодої», що була записана на Чернігівщині.

Відео можна подивитися на сайті міської ради  тут

Top